184پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت اصفهان از هفته آینده واگذار میشود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت، آماده واگذاری به مشمولان این طرح در استان اصفهان است.

واگذاری زمین رایگان به مشمولان طرح جوانی جمعیت اصفهان از هفته آینده

به گزارش گیاه نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس علیرضا قاری‌قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  اظهار کرد: زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت استان اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت(ص) واگذار می‌شود.

وی افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۱۸۴ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود.

قاری قرآن عنوان کرد: این زمین‌ها در مراسمی هفته آینده در شهرستان‌های فریدونشهر، آران و بیدگل، دهاقان، شاهین شهر، فریدن، خوانسار، نطنز و شهر جدید مجلسی به متقاضیان حایز شرایط واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تیرماه سال جاری همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان، اعطای قرارداد واگذاری به یک هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت مربوط به ۱۳ شهر استان، اجرایی شد.

وی ادامه داد: تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان اصفهان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی زمین به آنان واگذاری شود.

قاری قرآن گفت: خانواده‌های واجد شرایط  برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.

 تاکنون بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در استان اصفهان برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.

مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

فخری زندیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *