کشف زمین‌خواری ۳۰ میلیاردی در اصفهان

اصفهان – رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک فقره زمین خواری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط ۲ متهم در یکی از روستاهای استان اصفهان خبرداد.

به گزارش گیاه نیوز به نقل از خبرگزاری مهر :سرهنگ مهدی سبحانی فر در گفت و گویی که با خبرنگار خبرگزاری مهر داشت اظهار کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از یک مورد زمین خواری در یکی از روستاهای استان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان مربوطه در محل حضور یافته و با انجام تحقیقات میدانی دریافتند ۲ نفر هزار و ۶۰۰ متر زمین متعلق به بنیاد مسکن انقلابی اسلامی را به صورت غیر قانونی تصرف و آن را به فروش رسانده و وجوه حاصل از فروش آن را به نفع خود مصرف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این قطعه زمین ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این خصوص اسناد و مدارک و مستندات لازم جمع آوری و متهمان احضار و پس از تکمیل شدن پرونده برای هرگونه اقدام قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *