پویش سراسری درختکاری سازمان منابع طبیعی با مشارکت بسیج برگزار می شود.

سازمان منابع طبیعی با مشارکت سازمان بسیج، درختکاری هشتم اسفندماه جاری بصورت سراسری و برنامه ملی را با حضور مسؤولین بسیج به محوریت مراسم شهرمقدس قم برگزارشد.

به گزارش گیاه نیوز؛ شصت و چهارمین جلسه ستاد طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت صبح شنبه در محل سالن جلسه شهید سلیمانی حوزه رياست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با حضور عباسعلی نوبخت رئیس این سازمان، خدابخشی دبیر کمسیون فرهنگی شورای امنیت ملی، احسان فرهی دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین و با حضور وبیناری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ها برگزار شد.

این جلسه با دستور کار آخرین هماهنگی اقدامات اجرایی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم درختکاری در روز سه شنبه هفته جاری؛ هشتم اسفندماه برگزار گردید.

بنا به تفاهم نامه منعقده سازمان منابع طبیعی و سازمان بسیج مستضعفین در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر “هر ایرانی، سه نهال” و با توجه به ظرفیت بزرگی که در بسیج مردمی وجود دارد، سازمان بسیج به دلیل ارتباط گسترده ای که با مردم دارد به عنوان حلقه متصل کننده منابع طبیعی و مردم از همه اقشار بسیج (خواهران، برادران، دانش آموزان، دانشجویی، مساجد و… ) همچنین از تمامی تجهیزات و امکانات و ماشین آلات در اختیار بهره خواهد گرفت و در همین راستا مراسم درختکاری هشتم اسفندماه بصورت سراسری و برنامه ملی با حضور فرماندهان سپاه و بسیج به محوریت مراسم شهر مقدس قم برگزار می گردد.
دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین در این جلسه اظهار داشت: برای اجرای هر چه بهتر درختکاری هشتم اسفند، همه برنامه ریزی های لازم از سوی سازمان بسیج و نیز سهم استان‌ها مشخص شده است.
احسان فرهی افزود: برای هر استان، کاشت حداقل ۵۰۰ هزار اصله در دستور کار قراد دارد و از تمامی ظرفیت اقشار بسیج استفاده و برنامه کاشت در محوطه خارج از پادگان ها و در عرصه های ملی اجرا خواهد شد.
همچنین در این جلسه حدود ۶ ساعته، عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همکاران در تمامی استان ها در تعامل با اقشار بسیج و رده های مختلف سپاه، بر لزوم همراهی و هماهنگی کامل در اجرای مراسم و تامین نهاده برای انجام عملیات کاشت تاکید کرد و ادارات کل استان ها نیز ضمن ارائه گزارش و بررسی مسایل و راهکارها، آمادگی خود را برای اجرای این برنامه اعلام کردند.

زندیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *