مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان :
حفظ فضای سبز شهری کاری جهاد گونه است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت : از معضلات بزرگ، وجود مشکلات محیط زیستی و آلودگی هوا در کلان شهرها‎ست به همین دلیل حفظ فضای سبز شهری، امری جهاد گونه در شهر های کشور است.

به گزارش گیاه نیوز، عرفان منش با اشاره به  جمعیت شهر‎نشینا‎ن‎ کشور اظهار کرد: جمعیت شهر‎نشینا‎ن 75 درصد است به این لحاظ شهرداری ها موظف به ایجاد یک زندگی پر نشاط شهری برای شهروندان هستند.

وی افزود: با تشکیل جلسات متعدد در کشور با محوریت سازمان شهرداری و دهیاری های کل کشور، مباحث شهری بین مدیران مطرح و تجربیات یکدیگر را در اختیار هم قرار میدهند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در صورت وجود مشکل در حوزه فضای سبز یکی از شهرها، موضوع به اتحادیه منتقل و کار گروه ها‎یی در این خصوص  و کمیته ها کار متعدد ، مشکلات پیش آمده را برطرف میکنند.

مجیدعرفان منش با اشاره به تحول شهر قم در حوزه فضای سبز گفت :  شهر قم با تلاش مدیریت جدید شهرداری و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری قم در حوزه فضای سبز متحول شده است.
وی ادامه داد: تامین منابع ابی که در قم اتفاق افتاده ماحصل تلاش  مدیریت شهری قم و همکاران وزارت کشور و استانداری بود که با  همدلی  این اتفاق را رقم زدند و این قابل ستایش است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در خصوص برگزاری همایش ملی خاطرنشان کرد: همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز شهرهای حاشیه کویر که به همت شهرداری قم و سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرقم برگزار شد در نوع خودش اولین همایش ملی بود و این قابل تقدیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *