برگزاری جشنواره بز مهابادی اردستان بصورت مجازی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان جشنواره بز مهابادی اردستان با حضور رئیس سازمان، مدیران و کارشناسان و معاونان وزارتخانه و مدیران امور دام استان‌ها، دانشگاهیان، دامداران و سایر مسئولان برگزار شد.

رتبه نخست استان اصفهان از نظر مجموع تولیدات دامی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در دومین جشنواره بز مهابادی اظهار کرد: استان اصفهان در زمینه امور دام جز استان‌های پیشتاز کشور است. خوشبختانه اقدامات گسترده ای در جهت گسترش فعالیت‌ها در بخش دام شکل گرفته و با جدیت این موارد ادامه دارد.

مهندس مهرداد مردمند افزود: استان اصفهان در بخش دام دارای ظرفيت‌هاي بسیار زیادی است، یکی از این ظرفیت‌ها بز مهابادی است که برگزاری این جشنواره نیز به دلیل اهمیت موضوع است. بز مهابادی از نژادهای خوبی است باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در دومین جشنواره بز مهابادی عنوان کرد: استان اصفهان از نظر مجموع تولیدات دامی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

دکتر حسین ایراندوست اضافه کرد: استان اصفهان در زمینه گوسفند، بز، شتر، اسب، زنبور عسل و… دارای توانمندی‌های بسیار خوبی است و در تمامی این قسمت‌ها حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌تواند زمینه ساز معرفی دستاوردها و ظرفيت‌ها باشد و به همین دلیل جشنواره بز مهابادی برگزار شد. استان اصفهان در زمینه بز مهابادی دارای شرایط بسیار خوبی است و باید از این توانمندی به بهترین شکل استفاده کرد. معاون بهبود تولیدات دامی سازمان و دبیر علمی دومین جشنواره بز مهابادی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی جشنواره امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود، در آينده نیز برگزاری جشنواره در موضوعات گوسفند، شتر، اسب و… را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *