سرکه‌انگبین خنک‌کننده بدن است

با مصرف سرکه‌انگبین نیاز به کولر نیست

 

سرکه انگبین یکی از گزینه‌های موثر برای افرادی است که دارای طبع گرم هستند و همیشه از گرمی شکایت دارند، این افراد می‌توانند هر روز با خوردن شربت آن بدنشان را خنک کنند.

جالب است بدانید با خوردن هر روز شربت سرکه انگبین دیگر چندان نیازی به استفاده از کولر نیست. خواص دیگری نیز برای آن وجود دارد.

سرکه انگبین باعث شستشوی رسوبات بدن

این گیاه خوش‌طعم که در حال حاضر در بازار موجود است، مثل خون برای رگ‌های شماست، به ‌طوری ‌که مجاری بسته و عروق گرفته شما را باز می‌کند و رسوبات را شستشو می‌دهد، نفوذ مواد غذایی به داخل سلول را افزایش می‌دهد، چربی‌سوز و از بین ‌برنده فضولات بدن بخصوص اخلاط سودا و صفرا است.

همچنین برای سلول‌ها بلغم را می‌سوزاند و شفابخش همه امراض است. طبع شما را نیز اصلاح می‌کند، سودا و صفرا را از بین برده و سرطان را از وجود شما پاک می‌‌کند.

سرکه انگبین برای پیشگیری از بروز سکته

علاوه بر این باعث پیشگیری از بروز سکته می‌شود و عمر را حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال طولانی‌تر کرده و اسید خون بدنتان را نیز متعادل‌تر می‌کند.

 با خوردن سرکه ‌انگبین، شما بهانه را به تک تک سلول‌های بدن حتی به سلول‌های مغزی که سد مخصوصی دارند، می‌دهید که هنگام نیاز از یکی از مولفه‌های سرکه و عسل برای بهبود وضعیت PH بدن استفاده کنند.

در ضمن مصرف آن با اکثر غذاهای روزمره مناسب است، چه طبع صفرا باشد و سودا و بلغم و یا دم، در همه شرایط خوردن آن همراه با اکثر غذاها سازگار است. زیرا مصلح اکثر غذاها محسوب می‌شود.

دکتر رسول حیدری، محقق و مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *