دکتر رسول حیدری، محقق و مشاور تغذیه :
خواص سرکه‌ انگبین

طبیعت‌درمانی؛ معجزه‌ای برای سلامتی با سرکه انگبین

سرکه انگبین یکی از بهترین مواد‌ غذایی است که می‌تواند در  فصل تابستان مفید باشد و از جمله خواص سرکه‌ انگبین خنک‌کننده برای بدن است.

این نظر دکتر رسول حیدری، محقق و مشاور تغذیه است که ضمن اعتقاد به این موضوع، درباره دیگر خواص آن چنین می‌گوید:

سرکه انگبین مثل خون برای رگ‌های شماست، به‌طوری‌که سرکه آن، مجاری بسته و عروق گرفته شما را باز می‌کند و رسوبات را شستشو می‌دهد، نفوذ مواد غذایی به داخل سلول را افزایش می‌دهد، چربی‌سوز و از بین‌برنده فضولات بدن بخصوص اخلاط سودا و صفرا بوده و عسل آن نیز غذاست. به طوری که برای سلول‌ها بلغم را می‌سوزاند و شفابخش همه امراض است.

سرکه انگبین دشمن سرطان

طبع شما را نیز اصلاح می‌کند، سودا و صفرا را از بین برده و سرطان را از وجود شما پاک می‌‌کند. باعث پیشگیری از بروز سکته می‌شود و عمر را حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال طولانی‌تر کرده و اسید خون شما را نیز متعادل‌تر می‌کند.

سرکه انگبین سازگار برای همه طبع ها

با آشنایی با خواص سرکه‌ انگبین و خوردن سرکه‌انگبین شما بهانه را به تک تک سلول‌های بدن حتی به سلول‌های مغزی که سد مخصوصی دارند، می‌دهید که هنگام نیاز از یکی از مولفه‌های سرکه و عسل برای بهبود وضعیت PH بدن استفاده کنند.

در ضمن مصرف آن با اکثر غذای روزمره مردم مناسب است، چه طبع صفرا باشد و سودا و بلغم و چه طبع مختلف در همه شرایط خوردن آن همراه با اکثر غذاها سازگار است. زیرا  مصلح اکثر غذاهاست.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *